słodycze reklamowe słodycze reklamowe

Cukierki z nadrukiem – prosty i skuteczny nośnik reklamy

Przemyślane gadżety reklamowe na długo zapadają w pamięć klienta i wywołują u niego pozytywne skojarzenia z firmą. Należy jednak pamiętać, że muszą być one dobrane do sytuacji osoby obdarowywanej i oczywiście branży, w której działamy.

Doskonałym pomysłem na taki gadżet są słodycze reklamowe – nieduże i praktyczne, wzbudzają sympatię do naszej marki. Przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź jakie korzyści przynoszą słodkie gadżety reklamowe i przy jakiej okazji możesz nimi obdarować swoich klientów!

Cukierki z nadrukiem – doskonały nośnik reklamy!

W przypadku zarówno cukierków reklamowych, jak i innych słodkich gadżetów tego typu nośnikiem reklamy staje się opakowanie. Dzięki personalizacji dla poszczególnych firm mają one często bardzo oryginalne i fantazyjne opakowanie nawiązujące do branży w jakiej działa dana firma. Słodycze te można wykorzystać na:
– imprezach branżowych
– konferencjach
– na różnego rodzaju targach
Słodycze w formie reklamy zawsze spotykają się z dobrym przyjęciem ze strony klientów. Wykorzystamy je nie tylko na targach, czy wydarzeniach branżowych, ale słodycze firmowe mogą stać się również gratisem w paczce zamówienia do klienta lub też gościć na stałe w sklepie czy w siedzibie firmy. Po zakupie w sklepie, czy też skorzystaniu z usługi klient do paragonu, klient może dostać słodki gadżet. Najpopularniejsze wśród słodyczy firmowych są cukierki z nadrukiem, których nikt nie potrafi sobie odmówić! Na cukierkach oprócz hasła reklamowego i logo firmy, raczej nie umieszcza się żadnych innych danych, takich jak numer telefonu – opakowania są zbyt małe, aby zamieścić tam tego typu informacje. Planując zakup warto postawić na wyraźne logo i krótkie, chwytliwe hasło, zapadające w pamięć

Słodycze reklamowe – jakie mają zalety?

Główną zaletą gadżetów reklamowych o tym charakterze jest ich niska cena. Poza tym, dzięki niewielkim rozmiarom i podzielności można je zabrać w dowolne miejsce, nawet na oddalone o setki kilometrów od firmy targi czy konferencje. Można też bez problemu rozdysponować je pomiędzy siedzibami firmy, tak aby stanowiły one nieodłączny element strategii marketingowej. Szeroki wybór wzorów i personalizowane opakowania sprawiają, że na etykiecie może znaleźć się nie tylko logo firmy, ale też dowolna grafika lub hasło.

Słodycze te to najlepszy pomysł na reklamę. Odbiór jest pozytywny i pozwala budować korzystny obraz przedsiębiorstwa lub firmy, ponieważ wszyscy klienci odbierają to jako niezwykle miły gest ze strony firmy.